Webshop termékmenedzser állás – Ha nem félsz attól, hogy nálad fut össze minden!

Van egy megbízónk, aki nem kicsiben játszik. Az elmúlt években stabil webshopos jelenlétet építettek Magyarországon és Romániában, és most épp nemzetközi hódításra készülnek. A cél: újabb országok saját webshopjait felépíteni, és mindenhol letisztult, funkcionális, felhasználóbarát felülettel kiszolgálni az ügyfeleket.
Ehhez pedig egy olyan emberre van szükségük, aki nemcsak kattintgat, hanem átlát, ért, strukturál, optimalizál, és közben még jól is kommunikál.
Ha magadra ismersz, görgess tovább!
Mit fogsz csinálni?
A meglévő magyar és román webshop napi szintű menedzselése UNAS felületen.
Termékfeltöltés, szövegek szerkesztése, képek, árak, paraméterek kezelése
Új funkciók bevezetése előkészítése, tesztelése
A webshop működésének finomhangolása a felhasználói élmény növelése érdekében
Új országokban induló webshop projektek támogatása, rendszerbe állítása
Együttműködés a fejlesztőkkel, marketinggel és ügyfélszolgálattal
A jövő pedig lehet a tiéd:
Ez a szerepkör nem végállomás, hanem rajtpozíció: ha jól működtök együtt, te vezetheted majd a nemzetközi webshop-hálózatot, és lehet belőled kategória menedzser. Az első ember lehetsz egy olyan csapatban, amit később te építhetsz fel.
Munkavégzés helye: Próbaidő alatt az irodában (Nagytarcsa), utána hibrid
Munkaidő: Hétfőtől péntekig, 8:00–16:30
Munkaviszony: Teljes munkaidős, határozatlan idejű
Mit várunk tőled?
Kiemelkedő tapasztalat UNAS webshopok építésében, kezelésében
Magabiztos angol és román nyelvtudás – szóban és írásban is (nem Google Translate)
Webshop menedzsment tapasztalat (nem csak admin panel nézegetés szintjén)
ERP rendszer ismeret – ha használtál már ilyet, tudod, miért fontos
MS Office magabiztos használata, különösen Excel
Jó logikai érzék, rendszerszemlélet, precizitás, önállóság
Amit kapsz cserébe:
- Nettó 400.000–800.000 Ft közötti fizetés – tapasztalattól, tudástól és hozzáállástól függően
- Céges laptop, telefon
- Bejárás támogatása
- Továbbképzések, tanfolyamok finanszírozása
- Fejlődési és előrelépési lehetőség egy stabil, bővülő, nemzetközi irányba haladó cégben
- Hibrid munkavégzés a próbaidő letelte után
Kit keresünk?
Egy agilis, rendszerben gondolkodó, megoldásorientált embert, aki nem ijed meg a komplexitástól, sőt: lubickol benne. Olyat, aki fejlődni akar, és nem csak végrehajtóként, hanem alkotóként tekint a feladataira. Aki nem kérdezi meg, „mit kéne csinálni?”, hanem már csinálja.
A jelentkezéshez töltsd ki a kérdőívet (30-60 perc), és küldd el önéletrajzodat a toborzas@hrkopo.hu címre! Igen, a kérdőív és a CV is kell! De cserében a kiválasztási folyamat nagyon gyors: A kérdőív beérkezésétől számított 48 órán belül már jelezzük is neked, hogy tovább jutottál-e!
Mi történik ezután?
- online interjú a HR KOPÓ munkatársaival
- Pár személyiségteszt, hogy még többet lássunk belőled.
- Adataidat megkapja a megbízónk, és behívnak egy személyes találkozóra, ha úgy érzik, beillenél a csapatba.
- Egy sikeres próbanap és már alá is írhatod a munkaszerződésed.
A jelentkezésedtől számítva akár 2 héten belül is lefolyhat a kiválasztási folyamat – rajtunk nem fog múlni!
Rajtad és a kitöltött kérdőíven viszont igen! 😉