IRODAVEZETŐT KERESÜNK, AKI IMÁDJA, HA PÖRÖGNEK KÖRÜLÖTTE A DOLGOK!
Szereted, ha sok a feladat, és mindig történik valami? Akkor a Sportbusz Kft.-nél pont jó helyen leszel!
Megbízónk, a Sportbusz Kft. részére keresünk irodavezetőt a soroksári irodába, aki nem ijed meg a nyomástól, sőt: abból merít lendületet.
Ha te vagy az, aki szereti rendben tudni a dolgokat, kézben tartani a napi operatív káoszt, és közben még mosolyogni is tud – jelentkezz!

Munkavégzés helye:
Budapest, 1239 Grassalkovich út 255.
Miben számítunk rád nap mint nap?
-
Számlák és teljesítésigazolások precíz készítése.
-
Kapcsolattartás a külsős könyvelőkkel.
-
Munkaidő-nyilvántartások, beosztások frissítése, szabadságok nyilvántartása.
-
Bérszámfejtés előkészítése, adatok egyeztetése.
-
Az ügyvezető támogatása: naptárkezelés, szervezés, asszisztencia.
-
E-mailek figyelése, menetlevelek rögzítése.
-
Céges ügyfélkapu kezelése, adatszolgáltatás előkészítése.
-
Az iroda működtetése: nyomtató, kávé, papír – nálad semmi nem fogyhat ki 😄
Téged keresünk, ha...
-
legalább 3-5 év adminisztrációs tapasztalatod van.
-
magabiztosan kezeled az Excel-t, és az Office sem okoz gondot.
-
önállóan dolgozol, és képes vagy dönteni, ha kell.
-
képes vagy több szálon futó feladatokat kézben tartani.
-
nem zavar, ha néha sok a teendő – inkább motivál.
-
imádod, ha minden rendszerezve van, és van egy jó kis táblázatod mindenre.
-
megoldásban gondolkodsz, nem kifogásban.
Amit a Sportbusz kínál
-
Bruttó 600 000 Ft – 800 000 Ft közötti havi fizetés (tapasztalatodtól és tudásodtól függ).
-
Céges laptop és telefon – hogy gördülékenyen menjen minden.
-
Emberközpontú, barátságos csapat, ahol megbecsülnek.
Légkondicionált, szép irodai környezet.
-
Stabil háttér, megbízható munkáltató, akinek számítasz.
-
Lehetőség szakmai fejlődésre egy fejlődő szervezetben.
Ezeket is fontos tudnod:
- A munkaviszony jellege: határozatlan idejű, 8 órás bejelentett munkavállalói viszony.
- Elsősorban olyan kollégát keresnek, aki 1-2 héten belül munkába tud állni.
A jelentkezéshez töltsd ki a kérdőívet a „JELENTKEZEM AZ ÁLLÁSRA” gombra kattintva (30-60 perc), és küldd el önéletrajzodat a toborzas@hrkopo.hu címre!
Igen, a kérdőív és a CV is kell!
De cserében a kiválasztási folyamat nagyon gyors: A kérdőív beérkezésétől számított 48 órán belül már jelezzük is neked, hogy tovább jutottál-e!
Mi történik ezután?
- Online interjú a HR KOPÓ munkatársaival, vagyis velünk 🙂
- Pár személyiségteszt, hogy még többet lássunk belőled.
- Adataidat megkapja a megbízónk, és behívnak egy személyes találkozóra, ha úgy érzik, beillenél a csapatba.
- Egy sikeres próbanap és már alá is írhatod a munkaszerződésed.
A jelentkezésedtől számítva akár 2 héten belül is lefolyhat a kiválasztási folyamat – rajtunk nem fog múlni!
Rajtad és a kitöltött kérdőíven viszont igen! 😉