IRODAVEZETŐT KERESÜNK, AKI IMÁDJA, HA PÖRÖGNEK KÖRÜLÖTTE A DOLGOK!

Szereted, ha sok a feladat, és mindig történik valami? Akkor a Sportbusz Kft.-nél pont jó helyen leszel!
Megbízónk, a Sportbusz Kft. részére keresünk irodavezetőt a soroksári irodába, aki nem ijed meg a nyomástól, sőt: abból merít lendületet.
Ha te vagy az, aki szereti rendben tudni a dolgokat, kézben tartani a napi operatív káoszt, és közben még mosolyogni is tud – jelentkezz!

Munkavégzés helye:

Budapest, 1239 Grassalkovich út 255.

Miben számítunk rád nap mint nap?

  • Számlák és teljesítésigazolások precíz készítése.

  • Kapcsolattartás a külsős könyvelőkkel.

  • Munkaidő-nyilvántartások, beosztások frissítése, szabadságok nyilvántartása.

  • Bérszámfejtés előkészítése, adatok egyeztetése.

  • Az ügyvezető támogatása: naptárkezelés, szervezés, asszisztencia.

  • E-mailek figyelése, menetlevelek rögzítése.

  • Céges ügyfélkapu kezelése, adatszolgáltatás előkészítése.

  • Az iroda működtetése: nyomtató, kávé, papír – nálad semmi nem fogyhat ki 😄

Téged keresünk, ha...

  • legalább 3-5 év adminisztrációs tapasztalatod van.

  • magabiztosan kezeled az Excel-t, és az Office sem okoz gondot.

  • önállóan dolgozol, és képes vagy dönteni, ha kell.

  • képes vagy több szálon futó feladatokat kézben tartani.

  • nem zavar, ha néha sok a teendő – inkább motivál.

  • imádod, ha minden rendszerezve van, és van egy jó kis táblázatod mindenre.

  • megoldásban gondolkodsz, nem kifogásban.

Amit a Sportbusz kínál

  • Bruttó 600 000 Ft – 800 000 Ft közötti havi fizetés (tapasztalatodtól és tudásodtól függ).

  • Céges laptop és telefon – hogy gördülékenyen menjen minden.

  • Emberközpontú, barátságos csapat, ahol megbecsülnek.

  • Légkondicionált, szép irodai környezet.

  • Stabil háttér, megbízható munkáltató, akinek számítasz.

  • Lehetőség szakmai fejlődésre egy fejlődő szervezetben.

Ezeket is fontos tudnod:

  • A munkaviszony jellege: határozatlan idejű, 8 órás bejelentett munkavállalói viszony.
  • Elsősorban olyan kollégát keresnek, aki 1-2 héten belül munkába tud állni.

A jelentkezéshez töltsd ki a kérdőívet a „JELENTKEZEM AZ ÁLLÁSRA” gombra kattintva (30-60 perc), és küldd el önéletrajzodat a toborzas@hrkopo.hu címre!

Igen, a kérdőív és a CV is kell!
De cserében a kiválasztási folyamat nagyon gyors: A kérdőív beérkezésétől számított 48 órán belül már jelezzük is neked, hogy tovább jutottál-e!

Mi történik ezután?

  1. Online interjú a HR KOPÓ munkatársaival, vagyis velünk 🙂
  2. Pár személyiségteszt, hogy még többet lássunk belőled.
  3. Adataidat megkapja a megbízónk, és behívnak egy személyes találkozóra, ha úgy érzik, beillenél a csapatba.
  4. Egy sikeres próbanap és már alá is írhatod a munkaszerződésed.

A jelentkezésedtől számítva akár 2 héten belül is lefolyhat a kiválasztási folyamat – rajtunk nem fog múlni!
Rajtad és a kitöltött kérdőíven viszont igen! 😉